Beamer550 Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Hei fikk nylig mitt iphone4 adapter til min 523 E10. Har alt utstyr navi osv, men opplever at det eneste jeg får gjennom snappen er lading. trodde jeg ville få musikk , med cowerbilder og diverse andre greier..regnet også med at telefonen ville virke direkte og ikke via bluetoth...men lite av dette skjedde...trenger jeg en oppdatering av programvare? Noen som har ideer peilig?
Tore_S Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Du har fått feil Adapter, det du har er kun for lading.... Jeg fikk også et slik først! Det er 3GS jeg har, men funksjonene er det samme! Da jeg fikk sjekket litt på nettet fant jeg ut at det var ett siffer på adaptrene som skilte, så når jeg fikk det nye styrer jeg all musikk via idrive og info kommer opp på skjermen
Beamer550 Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Skrevet Februar 12, 2011 Du har fått feil Adapter, det du har er kun for lading.... Jeg fikk også et slik først! Det er 3GS jeg har, men funksjonene er det samme! Da jeg fikk sjekket litt på nettet fant jeg ut at det var ett siffer på adaptrene som skilte, så når jeg fikk det nye styrer jeg all musikk via idrive og info kommer opp på skjermen Det var som bare f...Det forklarer at prisen var lavere enn de antydet da jeg bestilte ca det halve. Jag er forbanna det meg lurad! Så da er det tilbake, og de vil selvsagt ikke ta det jeg kjøpte i bytte orginalesken gikk i søpla i butikken.... Takk for hjelpen
Tore_S Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 Jeg betalte 990,- for Adapteret og da jeg fortalte de at jeg hadde fått feil beklaget de det og ga meg det nye gratis Men det skal også sies at jeg har et veldig bra kundeforhold med foretningen jeg kjøpte bilen av jeg har også sett at de fleste bmw forretninger har meget lav kompetanse når det kommer til elektronisk kommunikasjon, HiFi og generelt det meste av elektronikk/data i bilene når det gjelder underholdning! vil tro det er alt for lite kursing på dette..... og selvfølgelig tar de det gamle ditt i bytte ettersom de har gjort en feil!!
Beamer550 Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Skrevet Februar 12, 2011 Var innom min nærmete forhandler i dag, Jæger der jeg kjøpte adapteret, og ganske riktig. de hadde bestilt den som heter basic. Jeg skulle selvsagt ha den som heter music..så til dere der ute som vurderer å kjøpe adapter...pass på. Vi får se om jeg er like heldig som du Tore...når de får rett dings fra Tyskland. Takk for hjelpen... ps: Du har rett når det gjelder kunnskapsnivået...de er ikke oppdatert på alle detaljer og muligheter BMW leerer. Men god service gir de....
Tore_S Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 Ja jeg er enig i at det er en fantastisk service
LN-TAL Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 Ringte nettopp til BMW forhandler og ville bestille snap in adapter til min iPhone 4. Jeg får da beskjed om at dem har basic på lager, men jeg vil gjerne ha "music" versjonen. Da får jeg beskjed om at det ikke finnes, dem håper det kommer på markedet i september ?? Dem påstår altså at det eneste som finnes til iPhone 4 per nå er basic versjonen.
Tore_S Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 Ringte nettopp til BMW forhandler og ville bestille snap in adapter til min iPhone 4. Jeg får da beskjed om at dem har basic på lager, men jeg vil gjerne ha "music" versjonen. Da får jeg beskjed om at det ikke finnes, dem håper det kommer på markedet i september ?? Dem påstår altså at det eneste som finnes til iPhone 4 per nå er basic versjonen. Du får se litt på BMW forum fra utlandet, d finnes nok 2 forskjellige adapter..... Jeg fikk tak i varenummeret til begge adaptere via Internett men likevel mente de i starten at det var feil! Ble greit da jeg ba dem sjekke i svergie da lageret for Norden er der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå