winchester Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 (endret) ... Endret Oktober 13, 2023 av winchester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2011 Opp, haster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2011 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2011 Opp, noen som kan sjekke sin M-tech 1 styling om det står hvilken type plast det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer327tic Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Vet ikke om dette stemmer helt, men har hørt at noen av de tallene som er stemplet inn i plasten skal avsløre hvilken type plast det er. På m-tech 2 plasten min så var det ihvertfall mange nummer helt i enden på skjørtene. Kanskje verdt og sjekke opp? Hadde bilen min stått tilgjengelig så skulle du fått de tallene av meg, men det er vel andre her som kan sjekke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 Aha, det står noen tall som ikke har med produksjonsnummer og Metzeler delenummer i det, ett firesiffret nummer. Noen aning om hvor jeg muligens kan tyde tallet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 2743 er nummeret som står på innsiden av bakfangeren, men finner ingenting om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 Har fått bekreftet av Morgan at M-tech 1 kit ikke kan plastsveises, det man fikser knekker med var 2k epoxy, så da blir det 3M Fleksibel Plast rep. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå