Tiseth! Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Hei, jeg har en alpine IVA-D 100R spiller i bmw'n min, sånn flippskjerm sak. så det jeg lurte på, om det er mulig å få til bmw layout/bakgrun på den? hvordan gjør jeg det isåfall? Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 fant en video på youtube om det, noen datagenier som skjønner noe av det og vil hjelpe meg? Link til filmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2011 Fant dette, men jeg får det ikke til.. noen som kan hjelpe meg? http://www.caraudio.com/forums/head-uni ... ost4325883 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Det så jo ikke ut som at det var verre at du finner det bildet du vil ha. 1: Last ned APN converter 2:Redigerer det slik du vil i photoshop. 3:Lagrer det som APN fil. 4: Saver det,legger det inn på en USB stikk og legger det så inn på spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Det så jo ikke ut som at det var verre at du finner det bildet du vil ha. 1: Last ned APN converter 2:Redigerer det slik du vil i photoshop. 3:Lagrer det som APN fil. 4: Saver det,legger det inn på en USB stikk og legger det så inn på spilleren. ja, virker sånn, men får ikke til å laste ned apn converter. også skjønner jeg ikke så mye av det.. du har ikke lyst til å hjelpe meg om jeg sender deg bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Jo kjør på. Send det som vedlegg på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå