E-39 Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 Need help. Var så uheldig å knekke dørhåndtaket inne i bilen i dag Det er en 98 E39,så jeg lurte da på om det er mye jobb å bytte? Får lete på GS etter deler
DJ RS2 Matrix Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 send ein PM til Maxmilliam, han knakk sitt tidligere i vinter og trur han bytta det sjøl
bmwkizn Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 Bytta på min gamle e39 her i høst. Er utrolig enkelt.Det letteste er å ta av dørtrekket. Da har du en "gliskinne" på undersiden av dørhåndtaket på innsiden. press den til siden, så detter håndtaket ut Så sett inn den nye..press gliskinnen tilbake, og VOILA! Det er gjort
E-39 Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Skrevet Februar 12, 2011 Takker og bukker for svar Har bestilt nytt håndtak fra GS
Bjørner Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 har bytta 2 dørhåndtak... er lett. Tok av dørtrekket beggegangene, da går raskere. Sørg for å få funktsperra i døra skikkelig tett etter demontering av dørtrekket.
Tom K Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Bytta på min også, løsnet håndtaket og vippet det ut uten å ta av dørtrekket, byttet bare selve crom håndtaket, gjort på 15 min
E-39 Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 Dette høres ut som grei skuring! Jeg vurderer å ta av dørtrekket for å se om det er noe annet som bør smøres eller noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå