Jørgen Lie Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 Wunderbaum i en 2008 modell bil?? Det lukter jo nybil lenge enda.... Men over til sp.målet. Prisen ser vel kanskje helt greit. Den er jo ikke gått mye rart. Vil tro du får noe service snart. Samt så "mangler" den navi, noe som kanskje trekker litt ned. Det er vel kanskje muligheter for at selger har lagt inn litt prutningsmon? Det er jo bare å ta en telefon, så går det jo an og diskutere den evt
Stoppie_Master Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 Den var jo ikke gått langt i forhold til snittet, men trur nok at den må ned en 20k eller mer pga at det er privatsalg. Navigasjonspiller kan du kjøpe fra meg Plug&play navi for kr5290,- (bimmers rabatt) les mer på www.gln.no
mudbug Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 Er det noen dårlig erfaring på denne typen bil?? 300K med registrering? er det godt kjøpt? Her er utstyr liste
Jørgen Lie Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Jeg kjøpte min E91 320d 2007 i september i fjor. Har kjørt 8-9000km og er storfornøyd Eneste "minus" må være at den ikke har vært super på vinterføre, men det kommer av at jeg har dårlige piggfridekk på nå, og at det er disse som kan for dette. Ellers kan det være greit å tenke på førerplass. Om du er over 190cm høy, så bør du kanskje revurdere. Jeg er 184cm ca, og med min sittestilling blir det kanskje en smule trangt til knærne. (Senker setet helt ned, og vipper opp forkant av setet, slik at rævva er nederst, om du skjønner). Ellers er det ren kjøreglede hver gang jeg sette meg i bilen Tok service på 50.000km på min nå for litt siden, og det var faktisk overraskende billig, om jeg kan kalle det det.. Ta deg en tur å prøvekjør bilen (evt en lik bil), så kan du med bedre grunnlag finne ut hva du synes om bilen Lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå