Gå til innhold

mrmpowers e36 RAT prosjekt :)

mrmpower
 Share

Anbefalte innlegg

hei godt folk :)

kjøpte meg en helt orginal e36 318 for ikke så lenge siden, er en 93mod med 334.000km på telleren, ogrinalt grønn farge, ganske falmet for og si det slik, sikkert aldri blitt polert?:) stort rust hull i høyre frontskjerm, bulk her og der :)

sååå bynte historien :applause:

sto opp en lørdags morgen, etter en go fredags fyll :shock: og tenkte! rat konsept hadde vert rått på den! :lol:

dro da til byen for og kjøpe pusse papir og lakk på sprayboks:P på veg hjem stoppet jeg innom dele bilen jeg har stående med en kompiss for og skifte høgre frontskjerm :) men der satt

skruene satt så inni he... såklart.. sto og klødde meg i hode, tadaa vinkelsliper gjør underverket :)

9b9c113fy8g7wdna90a1.jpg

etter skjermen var skiftet tok jeg turen hjem for og pusse ned :) fikk en kompiss til og komme og hjelpe for og pusse ned og lakke, men en RAT bil må nesten ha en rust panser, så pansret fikk vinkelsliper behandling den og :lol: en anna en mente på at å skrive "no limit" på pansret hadde vert bra, så jeg prøvde!

3rcn4fwmo23z73f026n4.jpg

men er fjernet nå 8)

så var det og bynne og pusse ned bilen, etter mye slit og svette og noen røyk pauser senere så var bilen ferdi ned pusset, vasket over med silikon rens for og fjerne støv og lakk rester :)

så da var det og maskere lykter, skilter, ruter osv, og bynne og lakke med spray boks :lol:

bare så dere vet det, så var det ikke så nøye met utfallet 8)

1lag var på så vente på at den tørket, 2lag var på osv.. etter 4-5 strøk var den ferdig, ca klokken 00.30 avsluttet jeg :D

farge valget kom da på matt svart foresten :wink:

y75lvvnt9alqoynyo2l2.jpg

dagen etter rygget jeg ut bilen for og se resultatet! som faktisk, etter min mening ble bra! :shock:

5nkt3l360mbeko3jpwk6.jpg

hkiwndxhyw64qqv2ht58.jpg

msbziainvdgzz0b7s7s6.jpg

tømte på saltvatten på pansret for og få røstfargen på, så var det og vente..

noen dager etter:

brouwstwsh3nkuhpxz15.jpg

å enda noen dager etter:

4dqhuk7oto9899gxtzwv.jpg

er enda mer dekt per dags dato med rust farge :)

andre planer som kommer etterhvert, en go senk! med 17" bbs rx felger, med grei dekkstrekk 8)

8o9cb7zlhrz0m1kfvljc.jpg

orginal fangeren skal på og!

så må jeg jo nesten ha skistativ;)

skal prøve og oppdatere så fort noe skjer :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, dette blir bra ja :D

Inn på finn.no sitt gi bort torget og se om du finner noe drit der...

Også må du slamm it! Coilovers som er skrudd helt ned til bunns så det skraper nedi og gnistrer når du kjører hehee :lol:

hadde vært arti og tatt en rusty :P

let the sparks fly!! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått! denna må jeg følge med på! burde sjekke ut "Rusty" sin historie, der kan du få mye tips om hvordan du lager VW wood stativ til bevare rusta og endre farge på den. genialt! keep it up!

noen som har denne linken?

har vert innpå en link om han før, men husker ikke hva den het ;)

men hvilken dekk dim burde jeg gå for?

disse bbs rx felgene er 8"brei fremme og 9"brei bak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...