LinkE34 Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 ønskes byttet i bil med skilter, bakhjulstrekk og eu ok ut dette året minst. sierraen er en 1986mod, 2liter ohc forgasser.er nettopp montert polyforinga i heile forstillnga + div poly og alu foringer i bakstilling. er 40mm eller 60mm senk fremme og bak. bilen er og eu ok til september 2012. kun lite rust på hjulbuer,men på innsiden. kanaler og jekkfester er fri for rust. er ribba innvendig. er tårnstag bak. finnes heller ikkje bakseter til den. sitter OMP sports ratt på. ettermontert turteller. og div andre målere som ikkje er koblet til. byttes/selges pga en eller anna feil på forgasser eller bensinpumpe, da den av og til ikkje får bensin. starter og går uansett, så lenge du ikkje kubber den når du skal løyse bilen ut på 1.gir. for da får den merklig nok ikkje bensin når du kinner :s står på hvite alu vinterfelger med gode piggdekk, men - noen pigger. følger med 8sommer hjul, ett sett 15" og ett sett 13" følger også med en cosworth intercooler og div. bilder blir sendt på mms, til eg får ny kabel fra mobil til pc. ÅPEN FOR BUD ! ikkje vits og sjenera seg mvh steffen tellnes. 95482450 t_baxx@hotmail.com eller PM !
LinkE34 Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Skrevet Februar 14, 2011 gidd ikkje betala 450kr i medlemsavgift for og kunne poste bilen min der
SmTrading Skrevet Februar 14, 2011 Skrevet Februar 14, 2011 gidd ikkje betala 450kr i medlemsavgift for og kunne poste bilen min der Skjønner
LinkE34 Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Skrevet Februar 14, 2011 planen var og bli medlem, men kom aldri så langt, og nå skal den jo vekk så
LinkE34 Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 bilen blir beholdt selv! skal prøve meg på ett rat look prosjekt
rel0ad Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 rat er for golf, må heller lage deg rs500 prosjekt når du er så heldig å ha en 3dørs;)
Morty999 Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 gidd ikkje betala 450kr i medlemsavgift for og kunne poste bilen min der enig der. ford forumet er jo blitrt tragisk de siste åra egentlig... mye skal du ha for denne da? EDIT: så nå att du beholdt den..
LinkE34 Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 rat er for golf, må heller lage deg rs500 prosjekt når du er så heldig å ha en 3dørs;) hehe ja vet, men eg skal prøve noe nytt tenkte eg har noen 8.5" og 10.5" bredda stålfelger på 16tom felg. så kapper eg bare senkefjærene på midten, valser hjulbua max, slipper lakken på dørene, panseret og bagasje luka,og hiver saltvann over, også monterer takgrind osv og håper på det ser bra ut
LinkE34 Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 gidd ikkje betala 450kr i medlemsavgift for og kunne poste bilen min der enig der. ford forumet er jo blitrt tragisk de siste åra egentlig... mye skal du ha for denne da? EDIT: så nå att du beholdt den.. ja de er blitt litt tragiske ja. i teorien så tenkte eg meg bud fra 10k og opp, siden eg vet ikkje ka den er verd men ja skal ha den selv var det deg eg henta diff til e34'n i oslo ?
JulianS Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 rat er for golf, må heller lage deg rs500 prosjekt når du er så heldig å ha en 3dørs;) Heldig
Morty999 Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 gidd ikkje betala 450kr i medlemsavgift for og kunne poste bilen min der enig der. ford forumet er jo blitrt tragisk de siste åra egentlig... mye skal du ha for denne da? EDIT: så nå att du beholdt den.. ja de er blitt litt tragiske ja. i teorien så tenkte eg meg bud fra 10k og opp, siden eg vet ikkje ka den er verd men ja skal ha den selv var det deg eg henta diff til e34'n i oslo ? mulig. hehe om det var dere som kjøre sur gammal 240 som brukte alle 4 felta fra oslo s til sandvika
LinkE34 Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Skrevet Februar 18, 2011 hehe japp gammal toførr <3 ja vi fekk dårlig tid hehe, så ble det litt need for speed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå