koll Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Heisann. Verken lydhornet eller bremselysene virker ikke. Vet noen va årsaken kan være? prøvde å skifte lyspærer på det ene bremselyset, men va altså ikke det som var problemet. Hornet tok slutt etter å hå holdt det inne en stund, om det kan ha noe med det å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Sikringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 Har gått gjennom sikringen også ja. Ser ikke ut til å være der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brasan Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Jeg kødda fælt med horn som ikke fungerte på E34. Bytta horn og ting virka fortsatt ikke. Viste seg at det var sikringen, var et hårlinje brudd eller hva jeg skal kalle det i den. kunne ikke se at den hadde gått, men når jeg satt inn en annen, virka alt som det skulle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 Da får jeg prøve dette. Kanskje dette også er årsaken til bremselysene også da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Du burde hvertfall prøve det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå