Gå til innhold

Dørlås, passasjer E36 Coupe

kristianaase
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

PS; ja jeg har søkt på forum, kanskje jeg ikke har søkt godt nok men jeg fant ingenting ang. dette problemet. fant bare en annen sak ang sentralås låser opp igjenn 1.gang så må det låses en gang til.. dette problemet har jeg også.....

jeg har fått et lite problem med min E36 coupe sin passasjer dør.

men lurer litt på om det var mekanisk eller elektrisk... siden jeg kan ikke åpne døren med håndtak.. da tenkte jeg dette var enkelt å greit staget som drar i låsen men den sitter som den skal osv. så jeg fiklet litt inni døren og dyttet på "noe" ( kan ikke se hva jeg dytter på ) og da virker det som døren "låser" opp og jeg kan åpne den med håndtak innenfra...

MEN!! når jeg da skal lukke døren igjenn så låser den ikke inntil altså får ikke lukket døren.. så da tar jeg og låser bilen og låser opp igjenn.. da får jeg lukket døren men er tilbake fra start, kan dytte på samme "tingen" og da åpner døren igjenn.

Har noen vert borti dette før? eller kan hjelpe meg?

hadde egentlig ikke lyst eller penger eller stolthet til å levere dette på verksted. grunnet min utdanning :P Mekaniker ( bare på litt tyngre kjøretøy) hehe

på forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...