vetu03 Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Hei.. Har en Peripheral adapter som jeg driver å kobler opp. Men har ikke noe skjema til denne, så lurte på hvor de 2 svarte ledningene på hver sin side skal kobles ? Skal de jordes? Er en sånn her. http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... 436&vn=736 Mvh Vegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Google er din venn Google Peripheral sven4 manual Så finner du nok noe har samme som jeg koblet i min E39 via skjema jeg fant med Google søk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 er vell bare og ta pluss og minus fra en av høytalerne bak.. På min var det 4ledninger "inn", fordi er meninga og ha signalet fra både høyre og venstre.. Men det gadd jeg ikke, så tok bare signal fra pluss og minus på ene høytalern i døra bak.. Funker fint som snus det ;D Edit: Kjøpte forresten slik sak til ca 100kr på biltema tror jeg det var, den funker fint hvertfall =P noen andre som har erfaringer om det er verdt di ekstra kronene og kjøpe andre steder enn tema ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Har tatt pluss og minus fra begge høytalerne bak ja. På min er det 8 inn. Front V+H og Back V+H også 2 phono ut. Men har bare tatt i bruk den ene siden. Men får ikke noe liv i den, dertfor jeg lurte litt på de 2 svarte ledningene. Søkt litt rundt omkring, men funnet lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Jeg hadde SVEN2 modellen. Vet ikke hva forskjellen er mellom den og SVEN4 men vil tro koblingen ikke er så forskjellig? Koblingsskjema har du her: http://peripheralelectronics.com/periph ... ctions.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Jeg hadde SVEN2 modellen.Vet ikke hva forskjellen er mellom den og SVEN4 men vil tro koblingen ikke er så forskjellig? Koblingsskjema har du her: http://peripheralelectronics.com/periph ... ctions.pdf Forskjellen er at Sven 4 har 2 par rca og Sven 2 1 par. Får kikke litt på det da.. Hva gjorde du med din?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 hmm, så de skal altså jordes?! Eller missforstod jeg?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Jeg koblet etter Option 2 skjemaet. Har koblet til forsterker og sub i min e39 for å få no bass i bilen som var ikke eksisterende originalt Koblet med inn på høyttalerledningene som kommer ut fra den originale forsterkeren på siden i bagasjerommet. Jeg har ikke brukt jordingskabelen. Som du ser på skjemaet option 2 så står det N/C (not conneted?) på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Hmm.. Merkelig jeg ikke får lyd i bassen min da.. Får nå er jo alt koblet sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Hmm.. Merkelig jeg ikke får lyd i bassen min da.. Får nå er jo alt koblet sammen! Du har lyd i bakhøgtalerene dine? Du har brukt rette phonokontaktene? Du har koblet strøm til forsterkeren din? Korleis har du koblet forsterkeren din? Kva slags forsterker har du? Kva slags høgtalere har du koblet til forsterkeren din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Hmm.. Merkelig jeg ikke får lyd i bassen min da.. Får nå er jo alt koblet sammen! Du har lyd i bakhøgtalerene dine? Du har brukt rette phonokontaktene? Du har koblet strøm til forsterkeren din? Korleis har du koblet forsterkeren din? Kva slags forsterker har du? Kva slags høgtalere har du koblet til forsterkeren din? Ja, er lyd i bakhøytalerne. Har prøvd begge phono utgangene Forsterkeren er koblet helt vanlig den, jording til kaross, strøm til batteri, remote til den hvite kabelen med en eller annen stripe på bak venstre deksel baki, høytalere koblet der de skal, og den er testet ved å koble til phono fra en annen bil med uorg spiller. Og da spilte den! Er en Rockford Fosqate p1000 og ellementene er 2 stk rockford Fosqate Punch. Så er litt rart den ikke virker da.. Den peripheral boksen er også helt ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Du kan justere nivået på signalet på den boksen. Sjekk at det ikke er skrudd helt ned ellerno. Ta av dekselet på den og se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 sjekk om det er strøm med voltmeter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 Nå har det plutselig begynt å fungere av en eller annen grunn. Jeg har egetnlig ikke gjort stort Så da er nå det greit! Takk for hjelpen alle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå