bimmersmakkverk Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Hei, lufter intressen for min E34 m5, selger kunn til rett pris eller bytte, da jeg ikke trenger og selge. Den er ikke godkjent ombygt til dags dato men skal godkjennes før salg. alt av papirer og alt er iorden, totalt ombygd fra 530 til 3,6 m5. km motor 142000km. bil er 245000km. det meste av deler er handlet hos gs bildeler, står FK justerbare coilovers på den og nest største m5 bremsene, er så god som ny. kjøpte svart panser av en i ålesund pga bulker i det forrige, dette er ikke lakkert. rondell d58 18'' står på bilen med 245/35/18 bak på 10'' bred felg, og 235/40/18 fremme på 8,5'' bred felg. bilen er i god stand og alt er tight og fint, motor er nylig skiftet plugger, olje og filter på, og sviver utrolig fint.. nye lykter rundt hele bilen. interiør er svart delskinn sportsseter, 4 seter interiør..el vinduer ++ mer info sendes på pm vist det mangler her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkilh Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Hvordan er det med skilter på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 står ikke skilter på nå men som sagt blir den godkjent ombygd før mulig salg.. da er det bare å hente skilta..lovlig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkilh Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Hadde vært gromt med brei-fronten! Er nok litt utenfor min prisklasse, men hva tenkte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 joda, hadde vært grom med bred fronten, men liker denne fronten og jeg så, er litt usikker på hva jeg tenker på av pris egentli, hehe tenkte å se hva folk byr egentli:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Mafiabrakke Lykke til med salget, ser ut til å være en fin bil, i fin stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 jo takk:) nå har bilen akkurat vert på GS Bildeler, og har nå fått papirer på att alt er ombygd til m5 utenom senkesettet, men det blir biltilsynet som skal godkjenne samtidig, og fått papirer på att grov chassiet er det samme så nå blir det snart trondheims tur:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 gamlebilen min dette her...må si det frister litt.. Ingen anelse om ca pris? evnt uten godkjenning..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 ness..usikker på pris:P selges ikke uten godkjenning, da jeg vill tjene penger på den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 alt er forandra nå siden du hadde den, komplett ombygd m5, alt utvendig, innvendig, driverk å motor, felger og alt er byttet, bare chassiet som er det samme:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 hehe;) var vel en bra bil i utgangspunktet mener eg å huske.. da eg kjøpte den stod der 745i motor i den, Men bra den er komt på veien med skikkelig maskin..har lagt m30 sekseren for hat pga den bilen der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind B Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Ja va ikkje så masse og sette fingeren på, kunn den lille skaden på sida bak:) Det som va gale med M30 va faktisk kammen:) Holdt på og bytte den da han komm og henta bilen:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 hehe ja hadde ikke tid å vente til den var ferdig vettu, skulle ikke bruke den motoren uansett;) hehe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå