stian-e38 Skrevet Februar 14, 2011 Skrevet Februar 14, 2011 hei har en e-38 730 94mod og skal senke denne vill ha den lav men ikke ubrukelig lav. og lurte på hva som blir penest på denne bilen. og eventuelt hvor jeg kan finne dette. har prøvd og finne coilover men uten hell. håper noen kan hjelpe meg mvh stian
635csi Skrevet Februar 14, 2011 Skrevet Februar 14, 2011 Løp og kjøp: http://www.partsandretards.no/justerbar ... -serie-e38 Er vel her på forumet også han som driver P&R. Polardego kaller han seg dersom jeg ikke tar helt feil EDIT: velkommen til forumet forresten, og lykke til videre med E38`n. Prosjekttråd da?
GeirAndre Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 deg knudsen? Glys3r - Kim, han har jo noe coilovers på e38 sin vel.. prat med han, kanskje han vet hvor det kommer fra ellers får man vel tak i noe supersport senkefjærer til e38. GS har vel kanskje noe slikt
nitrox111 Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Jeg har coilovers på min e38.. Send meg en PM så skal jeg svare deg når jeg kommer fra jobb..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå