xibriz Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Det står mye info om E30 325ix her på forumet, men jeg tenkte at det kunne være greit med en samletråd dersom dere vil være med på det Så kan vi dele info om felger, senking osv. Selv planlegger jeg kjøp av 40/40 senk til min og nye felger, men det er jo en fulltidsjobb å finne ut av hva som passer. Har ingenting konkret å komme med enda, men det blir vel noe etter hvert Planlegger kjøp av felger som er 16x7.5 ET20 eller 16x7.5 ET35 kombinert med 40/40 senk, men er usikker på om de jeg har mest lyst på (ET20) kombinert med noe spacing vil passe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 På ix kan du max ha et22-24 med 7" felg uten at det stikker utenfor skjermen. Husk at den har et47 originalt, så det er ikke så mye som passer uten at du må skifte hjullager et gang i mnd Her er min gamle med 7x15 og et24, bare for å vise hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 Det er såpass liten plass utover altså. Takk for info, og kjempebra med illustrasjonsbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Et tips kan være å lete etter felger som i utgangspunktet passer Golf 3. Innpresset er ganske likt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå