Margido Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Hei! Har en e36 coupe som jeg holder på å fikse på. Det jeg har lurt på en stund nå er, hvordan ser man forskjell på m3 lister og de vanlige? På mine lister står det BMW motorsport International. Og, noen som vet hvor mange klips jeg trenger rundt baut til listene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 M3 lister er vell breiere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Og flatere, de stikker ikke sånn ut som vanlige lister gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Hmm, mine er ganske brede og flate De vanlige, er de kanskje halvparten så tykk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Hmm, mine er ganske brede og flate De vanlige, er de kanskje halvparten så tykk? Vist du har ett emblem på dem så er det jo "m3" lister, får vell kjøpt uorginale uten emblem så kan du ha valgfritt emblem på det, syntes å ha sett det på koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Velg hva du vil ha,disse er til brede listene å ikke orginale smale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Ah, da har jeg m3 lister da Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå