jml///mpower Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 har du ingen Nor cargo (bring terminal i nærheten av der du bor da? nei, har ikke det.
brolle65 Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Joda her er vel det meste av det som går på bil/bane så det kan jeg ikke tro er noe problem. Når det gjelder Finns betalingsgaranti så fungerer det sånn at i dette tilfelle må man (du) legge ut en annonse på Finn.no på hardtopen, det koster 25,- Deretter ordnes alt gjennom dem eller Payex som det egentlig er. Jeg betaler inn pengene, du får beskjed om at de er innbetalt og godkjenner beløpet, deretter må du sende produktet, jeg mottar det og godkjenner at alt er ok og deretter utbetales pengene til deg. Fungerer helt supert, så er pengene i "ingenmannsland" en periode. Det er jo sikkert for både kjøper og selger.
jml///mpower Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Skrevet Februar 16, 2011 har du noen Bring terminal i nærheten da? for jeg sender fraktfritt i Bring:) kan oxo sende det med utleveringsforbehold, til Bring Terminal. det fungerer omtrent som Postens, post oppkrav! så du betaler for å få ut varen (dvs, når du henter den ut)
brolle65 Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Hei, det høres jo greit ut det. Har sjekket litt ang Bring terminal og fant dette : Bring Logistics , Dep. Rana Toraneskaia NO - 8624 Mo i Rana BOX 503, NO - 8601 Mo i Rana E-mail: moirana@bringlogistics.no Telephone: +47 75 15 79 80 Fax: +47 75 15 79 81 Det er jo 500 meter fra der jeg bor
jml///mpower Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Skrevet Februar 16, 2011 det fant jeg oxo ut! jeg kan sende den dit, frakfritt! da får du hardtopen til 5500:) det er BILLIG! skal jeg bare fyre avgårde?. når det kommer til betalingen, gjør vi det slik att når det er ankommet terminal i Mo I Rana. Så får du ikke hentet det ut før betalingen er ok, det er viktig att du henter ut når betalingen er ok. Jeg må vite att du er seriøs og ikke ombestemmer deg og ikke henter det ur når det ankommer Mo i Rana. Dette fordi det koster en god del å få sendt dette! så må jeg få navn og tlf nr ++
brolle65 Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Hei, det er intet problem og å få det frakfritt levert er jo supert. Du skal bare sende den og addressen min er : Geir Selfors, Skolegata 40, 8622 Mo i Rana. Jeg skal til Oslo for å hente bilen på fredag men er hjemme utpå mandag så hvis det kommer så fort får jeg ikke hentet den før på tirsdag. Nå spør jeg bare av ren uvitenhet, er det vanskelig å sette den på bilen ? Tenker at den letteste måten å få den med meg hjem på er å sette den på bilen :=) Jeg lurer også på om det vet hva fargen heter eksakt, jeg antar at blått og grønt går dårlig i lag så jeg skal snakke med billakkeringslinja her og spørre om de kan lakkere den sort kanskje, da passer den jo til flere farger. Vel vi får se etterhvert...
jml///mpower Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Skrevet Februar 16, 2011 Har du ett tlf nummer? du monterer/setter den på bilen med 2 enkle håndgrep! tar 1 min å få den på! kan finne ut hva fargen heter, men er mørk blå ihvertfall, får du lakkert den grønn eller sort passer den utmerket! kommer på terminal og kan hentes der fredag eller mandag(tirsdag) da sender jeg den med utleveringforbehold/oppkrav ( vil si att du får dratt og hentet den ut, når pengene står på kontoen min).
brolle65 Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Telefonnummeret mitt privat er : 95886767 eller jobb 91362220. Ikke bestandig jeg har privattlf med overalt jeg går men stort sett Du får emballere den godt slik at den kommer uskadet frem. Antar at jeg får en form for beskjed når den er kommet og jeg skal hente den umiddelbart, det kan du være sikker på
jml///mpower Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Skrevet Februar 16, 2011 det skal jeg gjøre! ja, du blir oppringt og får beskjed når det er ankommet terminal!
brolle65 Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Supert, det blir en god helg, ny nr.2-bil og hardtop også. Skal bare finne noen nye lykter uten orange glass så er det klart for sommer. Finner vel ut av hvordan hardtop fungerer men softtop ligger vel nede i brønnen når hardtop er montert...vel det finner jeg ut av.
jml///mpower Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Skrevet Februar 16, 2011 den legger du ned i brønnen når du setter på hardtopen!
brolle65 Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Supert, jeg ble plutselig litt bekymret for at det var forskjell på de halvautomatiske cab som kom på den første E36 og de nyere som har helautomatiske men så ser jeg at du har en -98 og dermed helt sikker helautomatisk så da er det vel greit.
brolle65 Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Da skulle alle mulige utfordringer være løst, bare hente bil og montere hardtop
jml///mpower Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Skrevet Februar 16, 2011 holder deg informert fremover:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå