cypher Skrevet Februar 14, 2011 Skrevet Februar 14, 2011 Vurderer å selge min e46 320 coupe, mauell gir. Fargen er titanium silver. Helt orginal utvendig, hvite blink rundt om. Orginal xenon. 16" alu på vinter og 18" alu på sommer. Interiør er sort sports delskinn. Bilen har rulla ca 148 000km, eu ok til nov 2011. Prisen jeg har tenkt er ca 105 000,- Grunnen til at jeg vurderer å selge den så billig er at den har litt rustbobler. Er ingen alvorlige angrep, men den har små bobler i ned kant på begge dører, på innsiden av forskjemene og helt nede i kanten på forskjemene. Småbobler langs kant på panser. Boble akkurat i skjøten mellom bakfanger og skjerm. Boble på kanten nedenfor bagasjeluken. Det er som sagt ikke noe alvorlige greier, men det er noe som såklart bør takes.
BMW-Coupe Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Høres ut som en E46 som ikke fikk dekket dette på garanti? Typiske plasser for E46, men de fleste fikk jo dekket dette så lenge de beveget seg til nærmeste bmw forhandler... Denne burde forsvinne rimelig kjapt, en god pris!
cypher Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Skrevet Februar 18, 2011 Bilen står hjemme hos mine foreldre, så får ikke tatt bilder før neste helg. Stemmer det du sier, er ikke alvorlige greier, men den har smått på de standard plassene dessverre. Tror også prisen skal vere bra. Har jo greit med utstyr og fin km stand
cypher Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 Innbytte i billigere bil eller mc kan vurderes ja. Du får sende info på pm.
cypher Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Skrevet Februar 27, 2011 Bagasjerom kant Nede ved H.Framskjerm Nede ved H.Dør (veldig lite, vanskelig å se) Nede ved V.Dør Nede ved V.Framskjerm
cypher Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Skrevet Februar 27, 2011 Utenpå V.Framskjerm Nede ved panser Kant ved V.bakskjerm/bakfanger
håk Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Innteressert i E39 520 98 modell? gått 230 -M-ratt -Sportsunderstell/fabrikksenk -Sølv/sort skinn -Rondell -Avtagbart hengerfeste -Tiptronic Rust bakluke og panser, desverre Sprekk i rute Kan betale mellomlegg
cypher Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Skrevet Mars 15, 2011 Innteressert i E39 520 98 modell? gått 230-M-ratt -Sportsunderstell/fabrikksenk -Sølv/sort skinn -Rondell -Avtagbart hengerfeste -Tiptronic Rust bakluke og panser, desverre Sprekk i rute Kan betale mellomlegg Ikke så interessant det dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå