Vetlez1 Skrevet Februar 14, 2011 Skrevet Februar 14, 2011 Har et problem med at orginal alrmen på min 525i e34 går på av seg selv når bilen står parkert. Noen som har noen løsning/idee på hva det kan være? vet det er noen andre poster om dette her, man da disse ikke gir noe ordentlig svar prøver jeg igjen. På forhånd takk
Bandit Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Har samme problemet på min E34, der alarmen går av seg selv en stund etter at jeg har parkert den. Dette skjer KUN nå jeg låser bilen i nøkkellåsen. Hvis jeg bruker fjernstyringen til å låse med, så går aldri alarmen. Mulig det er noe ledningsfeil eller noe.
kje Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Sjekk også batteriet. Ved et slitent batteri vil et lite fall i spenningen løse ut alarmen. Følere i dører, bagasjeluke og panser er steg 2 Ville ikke plukket på ledningsnettet før de andre mulighetene her...
Vetlez1 Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Skrevet Februar 16, 2011 takker for svar! tror kanskje jeg har funnet en løsning selv, for alarmen har ikke gått siden sist, og jeg har heller ikke låst i deadlock(hakk nr2 i dørlåsen) så kan virke som om den ikke går på når bilen ikke er dobbelt låst. men får se vet jo ikke dette med sikkerhet.
Vetlez1 Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 Tror nok at det ordnet seg så lenge man ikke låser i deadlock! Alarmen har ikke blitt utløst "uten" grunn på et halvt år ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå