shapa Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Har nå orginalt m-tech understell fra frabrikk på min e36, men synets bilen er så har vurdert senkesett, eller bare senkefjærer... Hva anbefales? har sett litt på supoersport senkefjærer på gs. Men vil også få bedre eller lik slikt bilen er nå... Altså må ha kjæreegenskepene som er med m-tech demprene og fjærer (selvom de er ganske gammle så synets jeg de fungerer konge) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shapa Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen86 Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Har nå orginalt m-tech understell fra frabrikk på min e36, men synets bilen er så har vurdert senkesett, eller bare senkefjærer... Hva anbefales? har sett litt på supoersport senkefjærer på gs. Men vil også få bedre eller lik slikt bilen er nå... Altså må ha kjæreegenskepene som er med m-tech demprene og fjærer (selvom de er ganske gammle så synets jeg de fungerer konge) Synes bilen er hva? For høy? Om du kun vil ha den lavere men tålig like kjøreegenskaper så kan du kun bytte fjærer ja. Bilen blir fort litt stivere med lavere fjærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå