Exscalibur Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 har kjøpt meg en e36 318 touring. 1996. helt grei bil. skulle bare ha den til arbeidsbil. men så datt jeg over billig (veldig billig:) m3 vader interiør i grått skinn. med nye angel eyes og m3 lykter for 6500 kr så da var det igang igjen med fiksing av bil:) slenger på noen før og etter bilder litt senere idag.nye lykter er også montert idag. og foresten det gamle interiøret er til salgs for slikk og ingen ting 100 % strøkent. med midt armlene bake. FØR. ETTER.
Exscalibur Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Skrevet Februar 16, 2011 da var det på plass. har også en facelift og m fanger liggende som muligens blir montert neste gang. og da tenkte jeg led lys som grøftelys!?
Exscalibur Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 Da har jeg tatt turen over fjorden til Sykkylven for og besøke leather man for råd til seta mine. Vil skrytehinnsides masse av kundebehandlinga der ute:) Ente opp med og kjøpe meg ett såkalt repp kitt. Dem tok ene nakke støtta mi og blanda meg rett farge som passa mine sete! fikk med en masse svamper og stoff til og gjøre jobben! var litt skeptisk til og begynne selv. men kom heim og fant motet så jeg tok begge nakkestøttene mine og ja jeg syns det var en helt utrolig forskjell ser ut som nye no:=) mangler en sådan polish litt senere i kveld når fargen har tørka så skal jeg slenge ut noen bilder til dere. ja her er noen bilder etter jobben på nakke støttene. utrolig bra resultat, men en tidkrevende jobb! mala dem opp igjen med den fargen dem blanda.
Spiff Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 for og være helt årlig så syns jeg orginal lyktene så bedre ut! og dem er også til cab/coupe! digg med vader stoler, savner gamlebilen litt merker jeg
Exscalibur Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 for og være helt årlig så syns jeg orginal lyktene så bedre ut! og dem er også til cab/coupe! digg med vader stoler, savner gamlebilen litt merker jeg enig med deg angående lyktene! men de orginale var ødelagt reflektorer og fuktighet. så fikk jeg de nye billig:) ja vader stoler er digg ivertfall når jeg pusser dem opp så de blir helt nye igjen. nesten 2 lapper for produkter for behandlinga av seta men du verden for en forskjell og de stola fortjener bare det beste av det beste!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå