Mr_///M Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Hei. Lurer på om noen har erfaringer med KOED sine senkeskåler til e39. Jeg har m-tech understell på bilen min, har hørt at på biler med m-tech understell subber det hvis man monterer senkeskåler. Spurte de på KOED men de var ikke sikre, så derfor lurer jeg på om noen her inne har montert slike senkeskåler fra KOED på en e39(sedan) med m-tech understell? her er linken til snekeskålene: https://www.koed.no/2.2.asp?billede=500 ... 52209&nr=1 takker på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Subber med senkeskåler? Da må du ha fantastisk dårlige dempere i tilfelle. M-tech senker 20mm på E39, og pluss 10mm ekstra på senkeskålene er du ikke lavere enn 30mm. Det er bare såvidt forskjell fra originalt det.. Jeg kjørte med 40/20 senkesett uten å subbe et eneste sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_///M Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Subber med senkeskåler?Da må du ha fantastisk dårlige dempere i tilfelle. M-tech senker 20mm på E39, og pluss 10mm ekstra på senkeskålene er du ikke lavere enn 30mm. Det er bare såvidt forskjell fra originalt det.. Jeg kjørte med 40/20 senkesett uten å subbe et eneste sted. Var det jeg tenkte, men for eksempel disse http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=26212264 vil ikke passe på bilen min( fikk jeg beskjed om fra selgeren) pga. m-tech understell, skjønner ikke hvorfor. Eneste forskjellen mellom origianl og m-tech er som du sier ca. 20mm senking. Mens KOED var litt usikre, de mente de senkeskålene de selger skal passe alle e39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Hmm, skjønner ikke hvorfor det ikke skulle passe til m-tech understell? Har det selv, og har vurdert senkeskåler for å få den bittelitt lavere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_///M Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Hmm, skjønner ikke hvorfor det ikke skulle passe til m-tech understell?Har det selv, og har vurdert senkeskåler for å få den bittelitt lavere.. tror jeg går for de senkeskålene fra KOED, snakket nettop med de og det var greit å levere dem tilbake i tilfelle de ikke skulle passe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 tror jeg går for de senkeskålene fra KOED, snakket nettop med de og det var greit å levere dem tilbake i tilfelle de ikke skulle passe. Får du med tüv papir på disse? Tror iallefall det er med tüv papir på supersport sine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_///M Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 tror jeg går for de senkeskålene fra KOED, snakket nettop med de og det var greit å levere dem tilbake i tilfelle de ikke skulle passe. Får du med tüv papir på disse? Tror iallefall det er med tüv papir på supersport sine. litt usikker på det, kan sjekke det med KOED. Har jeg behov for de? tror ikke noen vil legge merke til at bilen er 10 mm mer senket. eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 De passer de. Innfestningen til skålene er like på vanlig og M-tech demper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_///M Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 De passer de.Innfestningen til skålene er like på vanlig og M-tech demper. ok. skal bestille et par ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_///M Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Er d noen som vet hvordan senkeskålene skal monteres? altså, må jeg av med original skålen som sitter på demperen? den nederste skålen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Ikke den nedre nei, den er ikke avtagbar. Det er den øvre skåla. Du tar av demperen, løsner tårnlageret fra demperen, skrur av den øverste skålen som holder fjæra (husk fjærklemmer...) på plass, og monterer på senkeskåla og tårnlageret igjen Nr. 9 på bildet her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_///M Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Ikke den nedre nei, den er ikke avtagbar. Det er den øvre skåla.Du tar av demperen, løsner tårnlageret fra demperen, skrur av den øverste skålen som holder fjæra (husk fjærklemmer...) på plass, og monterer på senkeskåla og tårnlageret igjen Nr. 9 på bildet her. Okay, takk skal du ha Mikael;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matspaulsen Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Hvordan gikk det? Har selv e39 med mtech understell og vurdere også senkeskåler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Jeg å.. Få ut bilde:) Syns bilen ser litt høyere ut bak enn forran... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå