Mack10 Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 For noen dager siden var jeg tom for spylervæske, og når jeg fylte på i går så ville det plutselig ikke komme mer væske når jeg spyler. Jeg hører en ekstrem svak summing i området rundt beholderen, men den forsvant etterhvert.. Er det noen som har en idè om hva dette kan være`? Har det frosset pga lite væske i slangene eller kan det være en sikring, evt spylermotoren som er gåen? Hvor står denne evt? Takker for svar! Arne
Brian Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Ta av kontakten og mål om du har spenning når du spyler. Er dette ok, så kan du sjekke motoren. Napp av slangen og sett på en annen rett i et glass eller noe, og se om den spyler gjennom. Funker det er det en isplugg en plass, muligens eller noe annet rart. Funker det ikke, så har du funnet problemet. Eller så kan du bare sette bilen et sted det er varmt om du mistenker at det er fryst igjen, og se om det funker da.
Leo Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Prøv å sett bilen varmt og tin det. Hvis ikke garasje sett en varmevifte under panseret og legg noe over pansret og frontruten. Presenning ol Hvis motor er varm hjelper det med et ullpledd og evt presenning. Da får du luket ut at det er frosset. Ellers måle om du har strøm til spylemotoren. Står som regel i bunnen av spyletanken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå