plastex Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Har en BMW 318i cab E30 Lurer på om noen har peiling på hva det kan være da jeg har en suselys på høyre bakhjul. Jeg har byttet bremseskiver for det hørtes ut som det var de som kansje hang litt, men når jeg hadde den på bukk og snurret var det ingen lyd, bare når jeg kjører. Blir verre jo fortere jeg kjører. Kan det være drivleddet ut? Så lurer jeg på hvordan man merker om tannstangen på servoen er gåen? Han jeg har kjøpt bilen av mente at tanntangen ikke var god, å det er mulig, men det er ikke noe slakk i styre, så lurer på om det er noen andre måter jeg kan finne dette ut på? Rister litt i rattet. (Skrivene foran er byttet også) Håper noen kan gi meg noen tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivarandre Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 når det gjelder "suselyden" ville jeg sjekka hjullager bak. om det er evt slakk eller ulyd, løft den opp å snurr så fort du kan så hører du om det er ulyd i det. Når det gjelder tannstang så er jeg mer usikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plastex Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 når det gjelder "suselyden" ville jeg sjekka hjullager bak.om det er evt slakk eller ulyd, løft den opp å snurr så fort du kan så hører du om det er ulyd i det. Når det gjelder tannstang så er jeg mer usikker Jeg sjekket i grunnen hjullageret når jeg hadde den på bokk, å det var verken slakk eller noe som tydet påa t den var gåen, men selvfølgelig. Ikke helt umullig uansett, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå