orjan_eie Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Hva må jeg regne med å betale for ett greit nok effektanlegg til 320i E30? Noen som har erfaringer med Mekonomen sitt effektanlegg? Først og fremst er det litt mer lyd som skal til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Sveisa mitt sjøl æ da=)2,5 toms ifra cat og bak=)Med simoniz potte.Vart fin og grom lyd på isn av det=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Grenrør er en bra plass å starte, meld deg på viewtopic.php?f=14&t=155703&hilit=grenr%C3%B8r&start=75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 hiv deg på gruppekjøpet til MV du Har et sånt selv, dog ikke montert enda.. Men ser knallbra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan_eie Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Hva vil grenrør egentlig hjelpe? Bortsett fra at det ser tøft ut ifra motorrommet? Må katalysatoren vekk for å få noe god lyd? Rørene fra kat og bakover kan jeg altids sveise sjøl, hvor mye koster en bakpotte med gromm lyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan_eie Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Er det noen som har erfaringer med Simons effektanlegg fra Koed? Delenummer www7036 . Hvordan er lyden, og er prisen grei? Jeg syns det virka billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan_eie Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Bump, noen som har erfaringer med effektanlegg fra mekonomen og hvordan lyden er på det? Får veldig gode prosenter der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå