AlXz Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 As topic. Ønskes kjøpt for å bygge om fra automat gir til manuell gir. Girkasse + utløserlager har jeg selv. Pedalkasse har jeg selv. Trenger: - Svinghjul - Clutch lamell - Trykkplate - Mellomaksel (dersom det ikke passer fra 316/318 eller 325 med manuell? Det har jeg liggende..) Noen som vet om mer som trengs? Er det er lager bak svinghjul eller noe slikt? Takker
bmwe_e36 Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 har jeg oxo ta kontakt ved intresse. tror mellom aksler passer ominan. kjører med 316 mellomaksling nå med m50 b20 med getrag 225 kasse. vet ikke om det er d du har men.
AlXz Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 Skal bruke 318 kasse på m50b20.. så bør vel duge med 318 mellomakselen også da kanskje? Er noen cm å gå på i det leddet der mener jeg... kassa sitter vel på samme plassen på 318/320 uansett? (bare motoren stikker lenger frem og er større). Samme diff så.. Kom med pris idé'r folkens : ) Send gjerne pm.
AlXz Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 Trenger ikke likevel dessverre. Ustabil bil selger som ikke klarte å holde en avtale :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå