_alpine_ Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Hei, selger ein bmw e30 320 facelift touring prosjektbil. Bilen trenger lakk (bra i karroseri minimalt med bulker) og litt sveising under kanalen på førersida. Er sveist inn ny kanal fører side, og skjermbuar bak på begge sider. Meste av deler og lister ligge inni bilen. Motor starter og går meget fint. 51mm fjørbein og servo. Bilen har godkjent søknad om å montere 2,5 og turbo. Ved å bruke e36m3 bremser. Selgest grunnet hus prosjekter. Selges 5000,- Sveinung_a@hotmail.com Tlf:48061114
_alpine_ Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Skrevet Februar 20, 2011 starter og går meget fint men må hentest på henger siden bilen har stått i ro et par år, og deler må få festest. Følger med et nytt 60/40 senkesett fjører og demperer av merke supersport. Grei prosjektbil som er godkjent med søknad om turbo 2,5 og datasprut.
e30 tic Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Kan legge til at eg ALDRI har hørt en m20 som går så fint som denne
Vikingen Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 hva av dokumentasjon osv er det som kreves for å godkjenne bygget?? hørt at vis man skal ha datasprut så må man på labb å ta sånn full syklus test eller hva det heter. muligheter for at du kan legge ut kopi av svaret på søknaden her? evnt sende på PM. mvh!
_alpine_ Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 det får kjøper informasjon om. hva av dokumentasjon osv er det som kreves for å godkjenne bygget?? hørt at vis man skal ha datasprut så må man på labb å ta sånn full syklus test eller hva det heter. muligheter for at du kan legge ut kopi av svaret på søknaden her? evnt sende på PM.mvh!
_alpine_ Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Skrevet Februar 23, 2011 ca ein time ifrå haugsund mot oslo....
Elliott Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Selges for 6000kr.... Det er billig! En lakkering får man til 15000kr på kveldstid+ at man har mulighet til å bygge vidre når anledningen byr seg. Hadde henta denne snarest vist jeg bodde nærmere!
Torkilh Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Tar den hvis det er skileter på den og den klarer turen fra Haugesund til Oslo;)
_alpine_ Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 Tar den hvis det er skileter på den og den klarer turen fra Haugesund til Oslo;) Du ser vel på bildene at den mangler lys og skilter, hadde den hatt skilter så ville eg ikje selgt den for 5000,-kr.....
Torkilh Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 lys klarer du vel å ordne:) prøveskilter er altids å få tak i. da var det bare den turen hjemover da:)
Dajusnes Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Kunne godt tenkt meg denna, lang tid fra stavanger og til deg? mange hk er den godkjent med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå