can92 Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Hei. Har lyst på den store OBCn i bilen min. jeg har kun den lille fra før av. Siden jeg ikke kan noe og elektronikk, så lurte jeg på om noen var interessert i å gjøre dette for meg ? så klart blir det betalt for jobben.. hvis noen også klarer å koble på CC så hadde det vært kjempe fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lordskodda Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Kan være en ide og skrive hva slags bil, modell etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 search.php?keywords=bytte+obc&terms=all&author=&fid%5B%5D=1&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t=0&submit=S%C3%B8k Her har jeg gjort et søk på bytte obc. Der er det forklart flere ganger tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 Takk for det! Men leter egentlig etter en som kan fikse det får meg. Hva er funksjonene på den mellom store? Måler den gj. Forbrulk, fart og alt det der ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Hadde du bodd nærmere skulle jeg hjelpa deg. Den lille har kun klokke og utetemp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Har sett en meget god DIY på dette, der det er bra forklart med bilder og skjema. Går nok an hvis en har loddebolt og en god del tålmod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 søren! jeg har den lille, men hva med den mellom store som har 11 knapper?(tror jeg) hvilke funksjoner har den? Jeg er helt rævva på elektrikk, så tviler på at jeg klarer det man må vel ha litt kunnskap uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Den med 11 har temperatur, klokke og check control. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 ikke gjennomsnits forbruk og sånt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Nope. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Her har du to veldig gode DIY for dette: http://www.scarolas.com/98e36m3/BMW%20E ... %20DIY.pdf og http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1062154 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 takk for DIY'ne men er altfor komplisert for meg! hvis det er noen i nærheten som har lyst til å ta en sånn jobb, si fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå