TurboLag Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 sprut til facelift motor kommer på 4-5k, så koster ikke veldig mye mer enn en chip
Bjørn Kjetil Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Skrevet Februar 16, 2011 haha! mer aktuelt med 4-5k, men får tak i sånt hen da ???
TurboLag Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Motorviagra selger det som jeg har, med ferdig map for m20b25. bare å plugge på facelift ledningsnett. Kimmit selger et alternativ
Wendel Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 http://ksr.as/product_info.php?cPath=23 ... ts_id=1089 Genialt sprut! Trenger bare å kjøpe TPS ved siden av, så er det plug&play!
Fixfax Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 har du datasprut må du mapper, og det er veien og gå, det blir dyrer enn forventet, invister i ett sprut ^^,
Bjørn Kjetil Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 Ok, men si jeg skal ha sprut da! men til en m20b20 motor som er før facelift? noen som har noe forslag/linker?? Ell kan jeg fint bruke det Wendel fant fram??
M|Fjeld Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Motorviagra selger det som jeg har, med ferdig map for m20b25. bare å plugge på facelift ledningsnett. Kimmit selger et alternativ Bjørn Kjetil: Dropp B20 og gå for b25 Da sparer du masse penger hvis du senere skal ha enda mer pulver
Fixfax Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 og de pnp spruta til kimmit tror jeg er til facelift led nett, og det blir lettere også, kjøp facelift b25, koster en slikk i forhold til resten
MotorViagra Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Har så smått laga en liten tråd ang turbo på bmw. Finner sikkert noen svar her om du skal bygge viewtopic.php?f=1&t=180642
MotorViagra Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Motorviagra selger det som jeg har, med ferdig map for m20b25. bare å plugge på facelift ledningsnett. Kimmit selger et alternativ Bjørn Kjetil: Dropp B20 og gå for b25 Da sparer du masse penger hvis du senere skal ha enda mer pulver Helt enig, det koster ikke noe mere å trimme en 2.5 i forhold til 2 l. Og man får mere hk enklere ut av 2,5 l Skal du over 350hk på en 2l så har du lagt masse penger i det. Med en 2,5l trenger man ikke legge så mye penger i det for å få samme effekt. Så jeg vil si du sparer penger på å bygge på en 2,5 l. Mye vil ha mere bestandig, da kan man heller bygge videre på 2,5l i stedenfor 2 l
Bjørn Kjetil Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 Haha ok, Men kaste oppi 2,5l facelift, er det bare plug and play nesten eller?
Bjørn Kjetil Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 Hva må gjøres for og putte den i da?
MotorViagra Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Hva må gjøres for og putte den i da? Bytte styreenhet (ny styreenhet passer rett på kontakten du har på ditt ledningsnett) Skifte TPS (spjeldsensor kan bruke fra m50) Koble til luft temp Koble slange fra mapsensor til innsuget Start bilen og begynne å mappe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå