Paulus Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 viewtopic.php?f=6&t=116860 ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Om du tar innbytte i E24 så.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 Om du tar innbytte i E24 så.... Nei dessverre, kun rent salg som gjelder Jeg har 3 Bimmere i gården og 1 stk. må dessverre forlate redet... PS! Ellers er E24'n din veldig fin ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 hvordan er tilstanden på denne? mye rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 Ikke mye rust hvis en ser bort fra bakluka som er oppspist... Full understellsbehandling hos Follo Antirust juli 2009. ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Mer bilder hadde vært int:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 Mer bilder hadde vært int:) Skal ta nye bilder av den på tirsdag. Tar også bilder av alle delene som følger med ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cartune Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Har du fått tatt nye bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 Har du fått tatt nye bilder? Beklager... Ser at jeg ikke har tid før søndag. Da skal jeg få tatt mange bilder av bil og deler PS! Det kommer en å ser på den til søndag. I tillegg var det en som så på den i dag, han skulle se på saken ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleeper Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 off, var billig for denne gode bilen det....sjelden fin fargekombo ...bilen fungerte iallefall bra i mitt eie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 off, var billig for denne gode bilen det....sjelden fin fargekombo ...bilen fungerte iallefall bra i mitt eie! Hei Sleeper og takk for sist Bimmer'n har vært en glede å eie/kjøre på alle mulige måter. 540'n fikk akkurat en ny ung eier fra Vestfold, håper han setter den i stand og tar godt vare på den ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim_fug Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 :D Jasså?! Har det kommet en übergrom 540i i distriktet her!? Denne må jeg få tatt en titt på! Vært noen runder med madamen om at denne skulle jeg ha tak i.. jeg tapte riktignok, men for en fantastisk bil! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg