MotorViagra Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Skrevet Mai 30, 2011 har ikke noe nyttig info om s38b36 a ? Har ikke vært så mye borti denne selv. Men mulig andre her som ser i tården kanskje kan hive ut litt info om denne
MotorViagra Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Skrevet Mai 30, 2011 hvilke plugger anbefales til en m50b25, 0.7 ladetrykk og tillegsprut? Disse http://www.motorviagra.no/index.php?pag ... =1〈=no
Brian Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 Holder ikke de originale pluggene et godt stykke da? Mener å huske at de kan funke fint med 0,7bar, så lenge det ikke er snakk om mye belastning over tid, eller har jeg bare hørt feil?
MotorViagra Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Skrevet Mai 30, 2011 Holder ikke de originale pluggene et godt stykke da? Mener å huske at de kan funke fint med 0,7bar, så lenge det ikke er snakk om mye belastning over tid, eller har jeg bare hørt feil? Jo men det blir jo litt varmere så en kjøligere plugg er ikke feil. Men husk på ved overladining og originale coiler så er det ofte gnisten blåses ut pga for stort "gap" på pluggene. Bank de sammen til 0,40mm
|Ole| Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 Nokon som har "oppskrift" på korleis man skal koble luft temp sensor og bb lambda når man har Megasquirt PNP? Veit luft tempen skal i original stikket til LMM men kva slags av pinnene? Og skal BB lambda kobles der original lambda er?
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 Nokon som har "oppskrift" på korleis man skal koble luft temp sensor og bb lambda når man har Megasquirt PNP?Veit luft tempen skal i original stikket til LMM men kva slags av pinnene? Og skal BB lambda kobles der original lambda er? Det kommer Ann på hvordan det er kobla, men lufttemp pleier å være på pin 1 og 4 i lmm. (er slik orginalt). Bb kan være kobla på lambdan ja, er sort ledning i lambda som er signal til vanlig.
|Ole| Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 Nokon som har "oppskrift" på korleis man skal koble luft temp sensor og bb lambda når man har Megasquirt PNP?Veit luft tempen skal i original stikket til LMM men kva slags av pinnene? Og skal BB lambda kobles der original lambda er? Det kommer Ann på hvordan det er kobla, men lufttemp pleier å være på pin 1 og 4 i lmm. (er slik orginalt). Bb kan være kobla på lambdan ja, er sort ledning i lambda som er signal til vanlig. Du er ein knupp!!
Brian Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Holder ikke de originale pluggene et godt stykke da? Mener å huske at de kan funke fint med 0,7bar, så lenge det ikke er snakk om mye belastning over tid, eller har jeg bare hørt feil? Jo men det blir jo litt varmere så en kjøligere plugg er ikke feil. Men husk på ved overladining og originale coiler så er det ofte gnisten blåses ut pga for stort "gap" på pluggene. Bank de sammen til 0,40mm Kanskje verdt et forsøk før jeg skaffer kaldere plugger etterhvert. Lader nå nesten 0,5bar, og da hender det at den av og til "lugger" litt eller på en måte putrer og skyter litt ut eksosen når jeg får litt turtall og trykk. Den går ikke for magert, så det er ikke årsaken. Kan dette tyde på at pluggene er problemet? Fikk lyst til å prøve å banke de litt sammen til 0,4mm og teste.
MotorViagra Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Skrevet Juni 1, 2011 Holder ikke de originale pluggene et godt stykke da? Mener å huske at de kan funke fint med 0,7bar, så lenge det ikke er snakk om mye belastning over tid, eller har jeg bare hørt feil? Jo men det blir jo litt varmere så en kjøligere plugg er ikke feil. Men husk på ved overladining og originale coiler så er det ofte gnisten blåses ut pga for stort "gap" på pluggene. Bank de sammen til 0,40mm Kanskje verdt et forsøk før jeg skaffer kaldere plugger etterhvert. Lader nå nesten 0,5bar, og da hender det at den av og til "lugger" litt eller på en måte putrer og skyter litt ut eksosen når jeg får litt turtall og trykk. Den går ikke for magert, så det er ikke årsaken. Kan dette tyde på at pluggene er problemet? Fikk lyst til å prøve å banke de litt sammen til 0,4mm og teste. I MANGE tilfeller er dette problemet ja Bank de sammen å se
jsr-Racing Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 noen som vet hva som må modifiseres med dobble innsugskammer på m50 motorene ??
MotorViagra Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Skrevet Juni 1, 2011 noen som vet hva som må modifiseres med dobble innsugskammer på m50 motorene ?? Innsugskammen som skal brukes på eksossiden må dreies av 2mm på anleggflaten mot kamdrevet. Så passer den rett i. Å man kan kun bruke non vanos kam
|Ole| Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Nokken som veit om sider der man finner oppstarts mapp til m20 turbo?`Til MS PNP... Han eg skulle få av er i Danmark på DHB i helga...
ehrnst Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Prøv å bruk det som ligger på diy sidene. Juster dysestørrelse og skaler mappet.
|Ole| Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Prøv å bruk det som ligger på diy sidene. Juster dysestørrelse og skaler mappet. Takker, du er ein nyttig mann
|Ole| Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 BTW, er det ok å bruke biltema olje til oppstart? Tenker på att eg orke ikkje kjøre på med god dyr olje for og få ut evt støv osv som har sneke seg inn i motor som eg ikkje får ut med trykkluft. Da er det jo 1000kr rett i dass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå