G-RACING Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Hei! Vurderer å gå til innkjøp av komplett kitt for alle slitedeler i forstillinga på min e39. Gjorde eit kjapt søk på ebay, og fann til meget gunstig pris, sjå link. Spørsmålet er om dette i det heile tatt er kvalitet? Nokken som har erfaringar? http://cgi.ebay.de/SATZ-QUERLENKER-VORN ... 5adef82641 Takkar på fohånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Lite konstruktivt svar muligens, men hva har du og tape? Er ikke akkurat kvalitet og holdbarhet det orginale til E39 heller mener jeg. Jeg ville prøvd det der jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 En bekjent kjøpte dette kittet for ca2-3mnd siden, han tenkte som så at det kostet så lite at funket det ikke så hadde han ivertfall prøvd. Settet ble satt på bilen uken etter bestilling og sitter fortsatt på, bilen ble forresten EUgodkjent like etterpå og alt gikk igjennom. Totalprisen på settet inkl frakt som var 40-45Euro pluss toll, mener jeg han sa ble ca 1500kr Min kompis er veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 Dette høyrest bra ut, spørst om ikkje det blir innkjøp då Takkar folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530diesel Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Hei har kjøpt flere av disse setta til bmw og audi og har endt opp med orginale igjen, funker fint en stund men når det begynner å dunke etter 9-10 mnd er det bortkastet. kjørte med dunk i ett år før jeg gadd å bytte, sjekket da under på kulene og der var det 5-6m/m slark (skremmende etter 2 år og 40000km) men det går ann å prøve!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Vet at Schmiedmann selger Meyle forsterket forstillingssett til bl. annet E46. Det går jeg for nå. Nedre bærekule i forstillingen på min bil holder akkurat fra en EU-kontroll til neste - da er det slutt. Derfor går jeg for forsterket denne gangen. Har brukt både originalt og uorignalt, holder like kort uansett. Vet dog ikke om Meyle leverer forsterket til E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå