sel90 Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Nå vurderer jeg å selge min bil som er i meget god stand. Det er effektannlegg på bilen og den brommer godt. KM stand er 233000. Bud ønskes, men ingen skambud da jeg ikke måå selge bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 En sånn er jeg på utkikk etter. Hva slags prisleie hadde du tenkt å legge deg på? mvh Fox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toasted Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Hei fin bin (sommerbil ) skrevet litt lite om bilen, er den i daglig bruk ? lakk/skader? rust ? dekk? senket/godtjent ? oljeforbruk ? tett ? noen nytt på den, som bremser + + + ? feil på den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sel90 Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 En sånn er jeg på utkikk etter. Hva slags prisleie hadde du tenkt å legge deg på?mvh Fox Jeg tenkte meg en pris rundt 60.000 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sel90 Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 Hei fin bin (sommerbil )skrevet litt lite om bilen, er den i daglig bruk ? lakk/skader? rust ? dekk? senket/godtjent ? oljeforbruk ? tett ? noen nytt på den, som bremser + + + ? feil på den ? Bilen er veldig fin til å være en 91 modell. - Det er ingen skader - Litt steinsprut på panser, men ikke mye - Det følger ett sett med vinterdekk med pigg, alu felger, og ett sett sommerdekk som er vist på bildene. Sommerdekkene bør kanskje byttes snart. - Bilen bruker ikke noe olje - Cabben er tett og ganske nytt - Byttett reg.reim Eneste feilen jeg vet om er at det lekker litt servoolje, men jeg har ikke fått sjekket hvor lekkasjen er fra. Bilen er i daglig drift og går som en klokke. Servicehefte følger med. Jeg har vært veldig fornøyd med den. Denne trekker utrolig mye oppmerksomhet med effektannlegget, og det er montert lydannlegg i bilen. Innbytte vurderes, kom med forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holen@ Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Hei! Er du interisert i å bytte i en 1997, 525 tds, touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sel90 Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 Det kan kanskje være interessant, men kan du skrive litt mer om bilen og bilder evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holen@ Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Se Pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sel90 Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Ingen som er interessert i "nydelig" sommerbil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toasted Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 byr 25 000 så har du ett bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sel90 Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2011 Det er altfor lite, men takk for budet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sel90 Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 Ingen som har lyst på en strøken cab til sommern? :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Tja, firer du på prisen så er det muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sel90 Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 Tja, firer du på prisen så er det muligheter Hehe, det er klart det går an å diskutere prisen, derfor jeg skrev gi bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 7 Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 hei hva forventer du og få Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå