Gå til innhold

2x E34 - '90 520i 24v, '88 525i 12v


Hogstad
 Share

Anbefalte innlegg

Lufter prosjektbilene litt for salg,

Dette var i utgangspunktet to biler jeg kjøpte for og etterhvert lage en prosjektbil ut av. Men ettersom situasjonen endrer seg og jeg har mindre tid, og trenger plassen, så lufter jeg nå disse to til salgs. Begge går vel under kategorien delebiler.

'90 520i 24v:

Ikke eu/årsavg. Kjente feil er kappsenk foran, rust i kanaler og ei bærekule eller to. Dette jeg har fått opplyst fra tidligere eier, ikke sett så veldig nærme på den enda. Sitter ny clutch på den, og ny multireim. Motor skal være bra, men har ikke kjørt den noe særlig heller, så gir ingen garantier der. Interiøret er grått stoff med slitt førerstol som vanlig. Ellers "helt vanlig". Fargen er Calypsorot metallic. Står på skilt.

'88 525i 12v:

Ikke eu/årsavg. Har stått en stund, ikke prøvekjørt. Pent, ikke slitt grått stoffinteriør. Motor gir jeg ingen garantier for, ettersom den ikke er prøvekjørt. Har startet den, og den går på alle sylindere osv, men som sagt, ikke prøvekjørt. Originalt en 520i, ikke godkjent ombygd. Skilter levert inn.

Skal prøve å få tatt noen bilder i løpet av dagen. Dette er som dere ser ikke noe prakteksemplarer nå, men jeg velger å tro det finnes mye potensiale i begge biler for en som har tid og ork.

MÅ ikke selge de, men tar i mot bud på enten en, eller begge biler samtidig .. Kan leveres på østlandsområdet..

Ring/SMS: 928 94 745 - Mail: chogstad@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...