e30_joakim Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Hei ! Leter desperat etter panser ! mitt er rustent og bulkete og må ha et nytt/brukt Noen som har panser til e46 sedan ? 1999 modell TA KONTAKT !! -Joakim
BjørnE46 Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Lette utruleg lenge etter dette eg også for ettpar år sidan. Vanskelig å finne, men endte til slutt opp med å ringe rundt til bilopphuggere rundtom og var heldig å fann et rustfritt. Her var noken her, så berre å ringe rundt http://finndel.no/del/visdeler.aspx?typ ... le%20firma Regner med det er over lykta i plateskjøt og under nyrene du også har rust? Mener å ha høyrt at dei begyndte å bruke ny type kitt i plateskjøter fra og med 2000 som ikkje "tok til seg vatnet" på same måte som modellane før.
e30_joakim Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 Det ruster der som du skrev ja ! utrolig mye forante hvor langt bilen har gått -.- har muligens et carbon panser på hånda så får se om det blir det ! Men takk for hjelpa så lenge _bjørne46_
BjørnE46 Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Utrulig kjedelige greier!! Har endel enda eg også, driver med dørene no.. I nedkant av dørene (kitten i plateskøyt her også) på høgre side, lenge leve salten Lykke til med handel!
e30_joakim Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 Takk ! Merker det at det er noen steder som ruster lettere enn andre bilen når det gjelder e46 -.- gleder meg til lakkering !
evovrs Skrevet Februar 18, 2011 Skrevet Februar 18, 2011 Jeg kan ordne deg et nytt panser for 2100.- bra passform, men ikke org,,,
e30_joakim Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Skrevet Februar 18, 2011 Har fått tilbud på litt over 3000.- for et carbon panser , en kompis som hadde 40% på gs , så tror det blir det panseret !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå