Polkagrislaila Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Hei! Har en E36 som jeg vurderer å hive gul laminex på, men finner ingen bilder av E36.. Lyktene er veldig blanke nå, og har angeleyes, så tror dere det vil se ok ut? Vet det er delte meninger om dette da, men jeg synest gule lykter er stilige, skiller seg liksom litt ut
Polkagrislaila Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 Ja, blir vell noe slikt! Håper det tar seg bra ut.. Blir lyset mye dårligere enn normalt med slik folie eller?
Endre Hånde Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Om du venter en uke, så har jeg fått på film på min.
Svampebob Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Ja, blir vell noe slikt!Håper det tar seg bra ut.. Blir lyset mye dårligere enn normalt med slik folie eller? Ingen aning var bare et bilde jeg hadde liggende på pc'en
Polkagrislaila Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 Oki! Synest gul laminex er ganske fiffig på E30, og E46, men vet ikke helt hvordan det blir på min E36.. Photoshop ftw!
Polkagrislaila Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 Noe ala sån blir det da forhåpentligvis.. Hmmm.. Smeller til med et 60x60 ark jeg.. er litt dyrt da men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå