pitbullblondie Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Automatkassa i min `92 E34 525 ixat bare slurer og skriker.. I min bil sitter det ei kasse med betegnelsen A5S 310Z, i følge Bmw-verstedet jeg har ringt. Jeg kan få kjøpt ei kasse med betegnelsen ZF 5HP18, som noen påstår passer og i praksis er samme kassa. Jeg har også googlet meg frem til dette på bl.a et britisk Bimmers-forum, men er usikker. Noen her som VET dette sikkert? Hvordan ser jeg evnt om hele kassa må byttes, eller om det "bare" er fordelingskassa som er gåen? Takknemlig for all hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Sjekka hva du får opp av info på http://www.realoem.com? Du kan for eks søke på delenr for å se i hvilke biler delen har blitt levert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pitbullblondie Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2011 Takker, men her får jeg kun opp nr på originalkassa. Finner ingenting om alternative kasser. Noen andre som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pitbullblondie Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 Er det virkelig ingen av dere kloke karer her inne som vet om disse to kassene går om hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå