SEANPAALE36 Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 er intrisert i vinterdekk og felg 2000 med frak til bergen
RS-Heggem Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Skrevet Juni 7, 2012 Kom igjen, kjøp skambillige vintrdekk nuh, og få ed gratis felger.
RS-Heggem Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2012 Vinterdekk og style 80 er solgt! Nå mangler bare ny eier til mine nydelige breyton felger. Er blitt ganske skjeldne etterhvert disse nå.
Jimxd Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 De var råe. Hvilken pris har du i huet? Tror de kunne passa på min E39 . Eller blir kanskje 11 litt bredt?!
RS-Heggem Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2012 Sitter da som hånd i hanske på E39 da. Bittelitt vals, og 5mm spacer er helt rått. Er jo forøvrig akkurat den modellen de har sittet på i mitt eie også.
Jimxd Skrevet Oktober 25, 2012 Skrevet Oktober 25, 2012 Spør igjenn, folk bydde 8k å du lo, hva tenker du deg? 15? Spacer ?! er du gal!?
RS-Heggem Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2012 De er desverre ikke verdt mer enn kjøper vil gi for dem. Men siden dette har vært mine yndlingsfelger siden jeg så de på E39 første gang, må jeg ha en del kroner for de for å skille meg fra dem. Jeg kjøpte de for halvannet år siden, da ga jeg 25500 for de med Hankook dekk. Dekka hadde vel en verdi på rundt 8000,- Felgene er strøkne, og det er veldig bra kvalitet på de. Skjult ventil er det på de også. Spacer ja. Jeg hadde 5mm spacer på bakfelga, og forran hadde jeg 10mm, men skulle hatt 20mm på hver side istedet. Sitter som hånd i hanske da.
Jimxd Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 Nei sant det. Jeg sitter å tenker litt om jeg skal slå til. Men jeg føler de passer så godt på din (som hånd i hanske), så passer de kanskje ikke fult så godt på min fordi min er orientblau. Jeg er litt skeptisk til forran. Kjører med 8.5 ET 15 tror jeg nå. Og de er 1 mm fra å ta i innerskjermen. Så tror rett og slett de blir for breie. Hva er innpresset forran. Bak ser unektelig bra ut, tror ikke jeg hadde valsa i så fall. Tror bare jeg hadde kjørt uten spacer bak i så fall.
RS-Heggem Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2012 Tar i innerskjermen forran? Jeg har da 9,5" fremme nå, og jeg kan da space de it ytterligere 10mm uten at det gjør noe. Husker ikke eksakt innpress, men er det ikke 19 da mon tro.
Jimxd Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 Ja tar innerskjermen. Uansett må jeg tenke på det. Men hvorfor skal du ha 18" om disse er så perfekte? Blir ikke 18 litt smått? Bare spør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå