Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal lage en konsol til ratt og pedalene til playstation og da trenger jeg en stol.

Vil helst ha med skinnene så det kan justeres og helst ikke så veldig dyrt heller. Gjør ikke noe om det er slitt.

Skrik ut om du har noe liggende :)

Skrevet
Har sete fra e30 original stoff. Kan hentes i Slemmestad ;)

Mulig interessant, er det med understell? Mulig med et bildet?

Kan FÅ et E39 grått fremsete, med slitt sitte bunn. Komplett med understell.

Må hentes i Sandefjord. :D

Er sete fortsatt godt å sitte i og er det mulighet for henting i morgen litt utpå ettermiddagen/kvelden om det blir aktuelt? Mulig med et bildet?

Heller litt mot e39 sete, tror det var bedre å sitte i, men har nå bare sitti i det en gang. Mot ca. 35000km i orginalt e30 sete :P

Skrevet

Jeg har E36 stoler, coupe.. Bor på Sokna, Ringerike. Mye nærmere enn alle her?! :P

924 09 779

Skrevet
Jeg har E36 stoler, coupe.. Bor på Sokna, Ringerike. Mye nærmere enn alle her?! :P

924 09 779

Nærmeste er vel slemmestad som egentlig er ganske nærme, men ikke så langt til deg heller :wink:

Vanelig e36 sete? pris? understell? bildet? slitt? :P

Begynte og bli veldig mange alternativer her nå så sliter nesten litt med å velge, hehe veldig bra :D

Skrevet

Bud! :D med understell! Ikke slitt noen av de.. Har 2.. Du kan sikkert få begge billig. Tøft med passasjer sete og vel? :P

Skrevet
Her er bilde av mitt. :D

Syns det så greit ut jeg var jo ikke veldig slitt. Så jeg kommer gjerne og henter det når det måtte passe :) Kan ta resten på pm.

Og takk til alle andre som svarte, kjempegod respons :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...