Polkagrislaila Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Hei! Stod i garasjen er om dagen, og bremsene på h.side hadde satt seg fast etter mange månders lagring.. Før jeg fant ut dette og skulle løse den ut, så sto begge hjula i ro og turtallet steg, i gir! Ingen ulyder eller lukt av clutch.. kan diffrensialen være gåen?
Olelink Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Har du fått prøvd bilen nå etterpå ? Syns d høres rart ut om det er diffen, da burde du hatt ulyd en stund før at det til slutt smallt og ble stopp. Men er ingen ekspert på differ da. Sikker på at det ikke er clutch´n din som slurer ? Hviken bil er det ?
winchester Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Setter en finger på clutch-/girkasseproblem, og ikke differensial.
bj0rnar88 Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 kjentes det ut som det vart motstand da? som når man ska burne, eller lignende.
Muztang289 Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Er ingen ekspert på diff, men diffen på 740'n min røyk etter 8 timer etter at jeg kjøpte den.. Det smeller godt og du hører en saftig krafselyd rundt i diffen om den skulle være gåen.. Det er som grøt med store metall biter, dette hører du blir rørt rundt.. Er nok Girkasse/clutch som nevnt ovenfor..
Polkagrislaila Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 Hmm, ja, har rygget den ut av garasjen noen meter så den surrer og går som normlat egentlig.. Men luktet ikke clutch etterpå, og alt er som før egentlig.. Virker bare som den spant på noe annet enn dekka liksom
Olelink Skrevet Februar 18, 2011 Skrevet Februar 18, 2011 Du får prøve litt forsiktig igjen med håndbrekk eller bremsen inne og se om den glipper nå også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå