DanielMK Skrevet Februar 18, 2011 Skrevet Februar 18, 2011 Eg prøvdekjørte en Mini Cooper S 2004 modell for noen dager siden, den var med kompressor (lett å høre pga den syke pipingen fra motorrommet). Det eg lurer på, er når mini cooper S kom med turbo? Er det fra 2007 og oppover? Og Hvorfor kom den med turbo? Synes kompressoren var noe som gjorde den særegen.. Fikk veldig lyst på ein sånn bil ... Kjøreegenskapene frister, motoren var artig, og prisen er grei ...og man er berre ung en gang Om eg skal kjøpe blir det 2007mod eller nyere...men spørsmålet igjen er da, er de med turbo? Og, siste spørsmål: Er det noen som har prøvd Mini Cooper S (175hk) vs Mini Cooper S Works (200hk) ? Er forskjellen SÅ stor, at man bør vente på å finne ein sjelden Works før man kjøper?
325icab_88 Skrevet Februar 18, 2011 Skrevet Februar 18, 2011 R53 -->2006 = kompressor R56 2007 --> = turbo Vet ikke hvorfor den kom med turbo, men fattern har en R53 med diverse mods (mindre kompressorhjul, filter, ++). Frisk liten sak. Med litt snacks fra www.mini-madness.com kan du hente ut over 200hk i denne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå