Inline six Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Nå har jeg hatt denne bilen i et år og den har hele tiden hatt periodevis problemer med tung start. Nå har den blitt værre og problemet er der hver gang jeg skal starte. Problemet er der selv om motoren er varm. Før var det bare at det tok en god stund før den fyrte men når den først fyra gikk den helt fint med en gang, nå fjusker den fælt før jeg gir den litt eksta gass og da går den fint. Motoren har god kompresjon, går godt og bruker ikke olje. Bensintanken har jeg bytta pga. rust hull og alle rør og slanger fra tanken inklusive kanisterrør er fri for lekkasjer. Bensinfilteret er nytt og veivakselsensoren bytta jeg på mistanke. Fordelerlokk, rotor og kabler er ok. Har også prøvd metoden med å vri på tenninga et par ganger før start for å bygge opp bensintrykket men det hjelper ikke. Jeg trenger sårt tips og råd her, skjemmes jo når bilen skal startes blant folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 Kan også nevne at det er sterk bensinlukt fra eksosen rett etter start, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 på den gamle e23 745 jeg hadde en gang i tiden ble bensintrykkregulatoren dårlig og ga for mye trykk. Da luktet det bensin og den ble mer og mer tungstartet. Til slutt startet den ikke lengre. Kanskje problemet ditt. Vet ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 Takk for tipset Skal se litt nærmere på d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå