GeirAndre Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Hei. Lurer litt på om noen har erfaring med mellomaksel som jeg kan bruke når jeg setter inn en fem trinns kasse fra e34 530. Kan jeg da bruke mellomakselen fra 530 igjen da? passer vel på diffen i sjuern da (jeg tror) er samme diff som brukes i e34 540. (2,83utv.?) Ser at akselavstanden på e32 kort er 2,833 mm og 2,761mm på e34. Altså 7,2cm lengre. Blir vel akkurat det går kanskje. Noen tips å triks uten at det koster for mye? Takk på forhånd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Hylle her på forumet hadde manuell kasse på sin 740i, du kan jo sende han en PM og spørre hva han brukte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 hylle hadde vel 6 trinns kasse. er ikke den lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Det er godt mulig ja. Synes å huske at han hadde custom mellomaksling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 han hadde sekstrinns og fikk den sveisa.. noen som veit hvor lengre en sekstrinns er imot femtrinns? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå