korny Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 i min garasje står det en blå 325 cupe. den er i bra stand karosserimessig og har litt rust bakerst i begge kanalene. bilen er en 92 modell med godkjent rammebytte i 96. den har eletriske vinduer og soltak. dører og skjermer er strøkent. den har sort taktrekk og en del deler på siden. fikk denne i atomer men har nå satt den sammen såpass at det er et rullende chassie. ting som mangler er motor og gir. grill og frontfanger, samt seter og dørtrekk. ellers står den på komplett 3,2 m3 understell med nye skiver og noen foringer.. planen var og bygge opp en m3 men er lat så den selges.. er også kaldt i garasjen. bilen må ses på som prosjekt eller delebil.. som sagt rullende chasie med m understell og 17t hjul... er igrunnen ikke noe og ha bilde av da den ikke er noe fruktfat.... vestagder 90999866 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Bilder sier mer enn 1000 ord, men noen velger ord...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 jo men prosjekt er jo prosjekt... etter 1 sek googling fant eg en kopi.. bare min er blå... skal ta bilde i morgen når det er lysere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Du skjønner vel at folk vil se bilder av bilen, og ikke en annen bil på nette du har funnet burde bli regler får det her. pris tenker du deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 Skjønner igrunnen ikke det.. selger ett prosjekt som må påregnes en del timer i montering. men ett greit utgangspunkt... et prosjekt som ser bra ut får masse blest for ingenting. da med spørsmål om ting som om tankmåler og annet dritt virker, her får du ett greit prosjekt i ok stand noe mr: memberlist.php?mode=viewprofile&u=6105 kan bekrefte. ser for meg 17k de som kommer og ser vil bli overaska. ja det er m3 3,2 understell. dette følger det med papirer på om du skulle ønske det. km er 12?k miles og spedo står i bilen.... vindusviskerene virker også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Jaja lykketid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2011 som eg sa skulle ta bilder når det ble lysere... er mørkt her på natta og med nokia suger det vilt! som sagt ett prosjekt med muligheter. om man gidder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 jeg klarer ikke og se bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2011 lev med det! setter den sammen selv. enklere det. folk ser ikke at eg selger ett prosjekt, bilen kan stå i en annen garasje... selges ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå