Morty999 Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 sitter he rå vurderer å kjøpe coiler til m88'n.. men noen her som har noe tips til hvordan coiler jeg kan bruke? vil gjerne ha slike man trer oppå bare, slik som orginal kabelen på en måte. har sitti å sett på disse her, men hva mener dere? http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Motor ... ring/Coil/ skal handle vipec v88 nå, så skal gjøre om på en del av løsningene jeg hadde med haltech sprutet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Biltema!? Slutt å kødd.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2011 da syns jeg du skal forklare meg hvorfor? flere som bruker disse og de har faktisk OEM nr på seg, nøyaktis samme delenr som på vag sine coiler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Det er kopi-coiler. Har samme numrene og alt, men de har visst en tendens til å havarere. Kjøp originale fra Vag-coiler fra PPF, de har fin pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 evnt den coil pack'en jeg linka til på msn i går? kosta jo bare 75 USD for en til 6'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2011 jeg gidder ikke å ha pluggkabler nå. derfor jeg lurer på disse.. noen som har link til noen andre som kan passe rett på da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Må ha lange forlengere må du ikke det a? Er jo samme åssen coiler du bruker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 tror ikke det. er ikke så langt ned dit egentlig.. også vil jeg ha slike man bare dytter neddi hølet som sitter i gummien og ikke behøver skrus fast.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Mine sitter godt men kommer opp etter litt kjøring;) og når forlengeren sitter godt er den vrien og få ut... Må skru fast coilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå