Jarles Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 4 stk Micheline dekk som er kjørt en halv sesong ca selges. stålfelger med BMW kapsler. ingen skader. Piggfrie dekk. Har stått på en e39 96 mod. 46792720 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 ????????????????????????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarles Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2011 ????????????????????????????????? ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 ???????????? Det var fordi det IKKE sto hva det var til, (rettet nå,,) Eller dimensjon, står fremdeles ikke!!!! Jeg er sikker på at mange fler enn meg synes det er greit å vite hva du selger!!!! (egentlig vet jeg ikke hvorfor jeg gidder å bruk tid på å skrive dette) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarles Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 ????????????Det var fordi det IKKE sto hva det var til, (rettet nå,,) Eller dimensjon, står fremdeles ikke!!!! Jeg er sikker på at mange fler enn meg synes det er greit å vite hva du selger!!!! (egentlig vet jeg ikke hvorfor jeg gidder å bruk tid på å skrive dette) Nei de fårstår ikkje eg heller att du gidder bilder kommer, men de ville ikkje lastes opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå