turbo1991 Skrevet Februar 19, 2011 Skrevet Februar 19, 2011 Har hatt noen problemer med min E35 M5. Motoren går litt urent på tomgang med engang du starter bilen, går litt opp og ned. Bilen har også stoppet en gang når jeg ga på relativt bra. Bilen kan også plutselig bare gå opp på tomgang mens jeg kjører, turtallet fyker bare opp på 3000 - 4000 og blir der slik at jeg må stoppe motoren og starte den igjen :S Har hatt hull i eksos anlegget, noe som nå er sveiset. Har ikke fått startet bilen etter dette så vet ikke om dette kan ha hatt noe med saken å gjøre. Noen som vet hva disse problemene kan skyldes??? Kan eksos lekasjen ha noe å si? Håper på raske svar Da jeg må få sett og få fiksa dette før sommeren kommer
KKise Skrevet Februar 19, 2011 Skrevet Februar 19, 2011 Ujevn tomgang samme om det er kald eller varm motor ? Kan jo kanskje minne litt om at det spøker for tomgangsregualtoren. Hmm, koblet du fra batteripolene når du sveiset ? Hvis du har vært litt uheldig og ikke tatt de av så har du svidd litt av hvert, og er grunn til at du ikke får startet etter sveisejobben.
turbo1991 Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Skrevet Februar 19, 2011 Hadde tatt av eksosanlegget når det ble sveiset, har IKKE prøvd å startet bilen etter at jeg satt på eksosen igjen. Så den starter nok den, skal ikke være noe problem
KKise Skrevet Februar 19, 2011 Skrevet Februar 19, 2011 Ah, jeg tolket det som at du ikke fikk startet bilen, da misforstod jeg
E28 TURBO Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Synes dette høres ut som det kommer inn luft, sjekk belger og slanger ved innsug. Kan være falskluft. Men at den stopper skjønner jeg ikke helt, men det kan jo event være noe annet som utløser dette. Ville ohmet luftmengde måler og..
Mikael-B Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Høres ut til å være en bensintrykksregulator som begynner å fjuske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå