Gå til innhold

BMW E32 735 Manuell (Org fra fab, ikke import) SOLGT!


Muztang289
 Share

Anbefalte innlegg

Hei..

Bilen er til salgs, H.B.O over 10.000,-

Bilen er i god stand karosserimessig, bare rust på dører nederste del, rundt tank og bagasjelokk.

Ellers av feil så er det alle fjærer og dempre som må byttes, ny bremseskive høyre side bak, håndbrekk, casterstag, traversforinger og låsemotor til førerdøren ( Alle dører låses utenom førerdøren. ) Ellers er det småfeil som kjørecomp. som ikke er fungerer helt optimalt. Er også noe småhyling fra servoen når man tar kaldstart på bilen ( dette går over ganske fort ). Bitteliten lekkasje i kjølesystemet ved slangen til radiatoren ( bare og skru slangen lenger inn ved radiatoren ).

Bilen har gått 250.000 KM og motoren går veldig fint, har byttet olje på bilen vær 10-15-000 km. Dette er en av de FÅ bilene med manuell kasser, så dette er ikke noe hverdags-kost =) Bilen starter uansett vær, minus som pluss grader.. Har vært flink med oljeskift og ikke minst å aldri dra bilen på høyt turtall eller hard-kjøring på kald motor.

Av ting jeg har byttet på bilen igjennom mitt eie er: Vannpumpe, Termostat, Batteri, Dynamo, Servo, Satt på KN-filter, Hjullager og splitter nye vinter og sommer dekk, skinn-interiør ( Org. stoffseter kan også følge med. ).

Sikkert noe småting jeg har glemt, men PM eller skriv her for spørsmål.

Jeg vil egentlig ikke selge bilen da den er verdt mer enn hva jeg skal ha, men har ingen steder å ha bilen så må desverre bli kvitt den.

Av bilder har jeg bare de ifra showoff tråden min.. viewtopic.php?f=6&t=138683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har denne skilter enda? når skal den på eu?

Den har skilt ja, den skal på EU i Mai.

Bilen er fult kjørbar, men har vært så uheldig så det er en spiker som er truffet høyre på siden, så det lekker noe luft her.. Tenkte å prøve dekk-skum da jeg ikke har tid eller mulighet til å få byttet dekk på den pr idag..

Et dekk koster 500 kr, er Maxxis dekk så er ikke så ille.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...