skrokkis Skrevet Februar 19, 2011 Skrevet Februar 19, 2011 hey, noen som har satt i facelift motor i preface før.. som koblet så de fikk turteller til å funke? trenger hjelp med dette. mvh Kristian
winchester Skrevet Februar 19, 2011 Skrevet Februar 19, 2011 Har du koblet 3-pins kontakten ved siden av ECU? Denne gir signal til turteller og forbruksmåler.
skrokkis Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Skrevet Februar 19, 2011 har ikke prøved noe jeg, forrige eier drev med noe men fikk ikke til.. har du noe bilde av de som skal kobles om? elnett er det jeg har minst peiling på.
winchester Skrevet Februar 19, 2011 Skrevet Februar 19, 2011 Denne skal kobles ihop ved siden av ECU i hanskerommet. Om han har koblet om motorstikket selv kan det være han har glemt/koblet feil turtelleren, og da har ikke den lille 3-pins kontakten noen hensikt. Men sjekk i første omgang om den er koblet.
skrokkis Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Skrevet Februar 19, 2011 oki, sjekker i morgen. slenger ut ett bilde i morgen så du kan se og dirigere meg, om du gidder
ehrnst Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Facelift har ikke denne. Koble pinne 6 fra facelift ecu (sjekk at jeg ikke husker feil) til den sorte i 3-pin kontankten. Er forøvrig svart fra ecu og
skrokkis Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Skrevet Februar 20, 2011 har ikke sjekket, litt blank på elnett. hva er ecu egentlig?
skrokkis Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 oki, ja var egentlig det jeg tenkte meg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå