toddy87 Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Motor starter og bakker ganske fint, men når jeg begynner kjøringen så høres det ut såm at motoren kun går på 5 av 6 sylindere. Smeller litt av å til også. Men når jeg har fådd litt fart på bilen og motoren jobber lett, gjerne litt turtall også, så går den som ei klokke. Men hvis jeg da gir bånn gass så fjusker den igjenn.. Hva er galt? Har byttet bensinpumpe+filter og sjekket alle bensinslanger. Lmm er også hel å pen. kan det være coiler? lambda? plugger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Et søk på 525 fjusker gir deg 16 treff search.php?keywords=fjusker+525&terms=all&author=&fid[]=1&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t=0&submit=S%C3%B8k Et søk på M50 fjusker gir deg 22 treff search.php?keywords=m50+fjusker&terms=all&author=&fid[]=1&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t=0&submit=S%C3%B8k Et søk på E34 fjusker gir deg 348 treff search.php?keywords=e34+fjusker&terms=all&author=&fid[]=1&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t=0&submit=S%C3%B8k Da skulle du ha litt lesestoff for å få et par tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toddy87 Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2011 takker for det, men har lest minst 80-90 innlegg uten å bli klokere. kan sikkert begynne med å skifte ut del etter del, men blir dyrt til slutt vet ikke hvordan man sjekker coiler eller lambda, pluggene ser fine ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Høre ut som elektrisk feil. Plugger eller coiler. Ville startet med å skifte plugger for det har du nytte av i alle fall Du kan også spraye startgass rund gassspjeld, innsugsbelg og slanger tilkoblet innsug. Hvis det er lekkasje på disse vil motoren gå opp på turtall. Dette er jo også en billig test Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå