mirakeke Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Selges uten 2 felger og dekk, ratt. må derfor hentes på henger. er liten lekasje så det renner frostveske på eksosen. bilen var tenkt som delebil men prosjekt er omprioritert og da selges denne. frisk og bra motor virker det som. bilen har el vinduer, el takluke, el speil og dvs. 3000 kr, vrakes i slutten av uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mirakeke Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 ingen som treng motor ell deler??!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mirakeke Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mirakeke Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 Bilen går for 3000kr ut uka, hvis ingen henter demonterer jeg motor og vrakpanter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomass Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 er intr jeg.. hvor i elverum holder du til ? evt tlf nr ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mirakeke Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Sendt pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mirakeke Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 blir nok hentet i løpet av neste uke engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mirakeke Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 bump.. står til torsdag hvis ikke demonterer jeg motor og vraker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå