broderaron Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Husker at jeg hadde en alarm diode som blinket rødt ved speilet i frontruta på bilen min før, nå har jeg oppdaget at den ikke blinker lenger. Har prøvd å søkt litt her på forumet men kan ikke finne noe relevant info om dette.. Noen som har nån tips om hvordan jeg skal fikse det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
broderaron Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 Da var alt i orden igjen:) Var bare å sette i sikringen(nr48) så ble det liv...! Sikringen ble tidligere fjernet etter noe tull med alarmen, den uler hvis det blir lite strøm på batteriet, hadde helt glemt denne episoden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Veldig bra at du oppdaterer og forteller om feilen Dioden på min E39 har aldri funka, så denne sikringen må sjekkes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå